Wij vinden het belangrijk dat we open zijn in wat we doen. Dit doen we door in gesprek te gaan met iedereen die betrokken is bij ons onderwijs en ons onderzoek. En we laten duidelijk zien hoe onze organisatie in elkaar zit: hoe bestuur en toezicht zijn geregeld. Dit hebben we vastgelegd in een aantal documenten.
Over goed bestuur (governance) heeft ArtEZ verschillende afspraken gemaakt:
In de onderstaande reglementen staan de afspraken over de bestuursorganen van ArtEZ. Bijvoorbeeld over hun taken, werkwijze en samenstelling.
Meer informatie over goed bestuur bij ArtEZ, ook wel Governance genoemd, en de Jaarstukken vind je op de pagina Jaarstukken van ArtEZ. Daar staat ook informatie over nevenfuncties en beloning van de leden CvB en RvT. Goed om te weten: ArtEZ is erkend als een ‘Algemeen Nut Beogende Instelling’ (ANBI). Bekijk de ANBI gegevens van ArtEZ.
Voor een snelle afhandeling van facturen: zorg dat de factuur voldoet aan de richtlijnen die beschreven staan in de factuurwijzer van ArtEZ. Stuur vervolgens de factuur rechtstreeks naar digitalefacturen@artez.nl.Facturen die niet voldoen aan de richtlijnen worden niet in behandeling genomen.